Ärligt talat

Godmorra!!!!! Sitter just nu i skolan och skriver om kräkningar hos spädbarn. Alla som har barn lyssna: Det är vanligt att spädbarn kräks, det kan bero på att dom äter mer än dom får plats med därför spyr dom ut allt. s.m.a.r.t
Mitt bredaband har ännu inte fixats och nu är det typ andra veckan jag levt utan internet, faktiskt är det inte så farligt men jag har massa filmer jag vill ladda ner det är typ mest därför det är irri.
Kl 13 ska jag på möte idag, egentligen orkar jag inte men jag gör det ändå.

I lördags var jag med mina kära farbröder och småkusiner. Vi såg på hästarna, drack öl och captain morgan+cola, beställde hempizza och bara hade det allmänt najs. När jag kom hem hade grannen fest som jag gärna ville delta i, gick ner o frågade om en cigg så blev jag inbjuden. Mohahaha.
I söndags vaknade jag och sprang in på toan och fyllde den med spya och sedan spydde jag hela dagen. Det var inte lika kul men idag är det bra som tur e, va lite rädd att jag fått vinterkräksjukan man det var bara en brutal alkoholsjuka.
Det var allt för denna gången tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0