so i pick the world up and i’ma drop it on your f ckin’ head

Halloj. Sitter i skolan just nu, va nyss hemma på lunch och drack chocklad. Mummmaa
Jag och Sadia har ett projektarbete som vi håller på med men hon är inte här för HON GICK HEM. Fan jag är så skeptisk mot de här, tror inte vi kommer bli klara i tid och det känns så jävla surt!!! Ska skriva färdigt en intervju nu och se hur lång jag hinner. Egentligen har jag inte tid med att skriva blogg, konstigt vad man prioriterar ibland.. Hmm.
Igår rensade jag min garderob iallafall, har ännu mer jag ska rensa bort. Det är jobbigt att slänga bort kläder men de måste göras nu, jag har inte plats med mer kläder. Buhuuu 
Roda var iallafall först vid kvarn och rensade ur mina kassar, haha.

Aj jobbeeee kanske.
Du finns inte längre, från och med nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0