Take control

GODMORRA! Sitter i skolan, som vanligt. Har ÄNNU inget bredband hemma fy i fan va jobbigt.
Aja, igår va jag med Kattis. Vi åt pizza kolla tv och bara tog det lugnt. Imorse gick jag till skolan och hon låg kvar, hon ligger säkert ännu i min säng o myser.. Fick tillbaka ett prov igår i rehab, fick MVG. De går bra nu asså, har fått fler MVG de senaste veckorna än jag fått i hela mitt liv. Waowwoao
Idag ska jag nog plugga, kanske ska träffa G senare också. Får se, är helt slut hehe.
Och här om dagen såg jag X i affären, trodde han flyttat till en annan planet. O nu bara för han dök upp kan ja ju inte sluta tänka på han. Åhåhåh finis ring mig baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0