Bring bring bring bring bring

Idag kom jag och Sadia försent igen, men idag var det typ bara 10 minuter alltså inte så farligt men de måste bli ett slut på de här försovandet. Sista året jöööh. TAGGA
På lunchen stack jag och Sadia hem och gjorde något kul sen kom vi tillbaka 10 min sent igen. Hehe.. Tur att det bara var skolråd.

Aja just nu sitter jag hemma med Sadias kisse älskling och min Villan, Villan är inte så glad på att hon är här, hon fräser och är riktigt surpuppig. Haha jag och Sadia som skulle göra bästa vänner av dom. Aja kanske går bra om ett tag. Villan är inte så intresserad av andra. Sådan matte sådan katt kanske?
Ikväll är det hemma hos mig som gäller, Sadia och Amanda kommer snart hit sen kommer kanske Corre och Lukas.

Nu tänker alla säkert "Moget att visa sitt bruna bajs finger.." Lugnt, jag tänker samma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0