HORA

Har inget internet hemma. ahh jag dör det är så jobbigt.
Just nu sitter jag iaf i skolan, har inte mycket att göra ska ner på stan senare och fixa lite sen ska jag på möte.
Ursh min dag började inte bra, är så j*vla ledsen, förbannad, irriterad och sur på en viss person. Förstår mig inte på dig, du är hemsk. Men nu ska jag inte bry mig om det, du är inte värd min energi.

I fredags var jag och Bianca ute tydligen, jag minns ingenting! Jag minns inte att vi åkte ner på stan, jag minns inte att vi var på stan, jag minns inte hur jag kom hem från stan. Haha och Bianca vet inte mycket mer hon heller.. Herre...
Lördags var lika med slappdag, jag gjorde inte mycket sov typ från lördag tills idag känns de som. .:S 
Aj det är dags att jobba, hare kanin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0